Koszyk

Darmowa dostawa już od 300 zł

A może tutaj znajdziesz odpowiedź?

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Twoje konto

Oczywiście. Ale założenie konta daje sporo profitów np.: rabaty, pierwszeństwo wysyłki, dostęp do historii zamówień etc.

Aby odzyskać hasło wejdź w zakładkę MOJE KONTO (po prawej stronie wyszukiwarki na górze strony) lub kliknij na link TUTAJ. Zostaniesz poproszony o podanie swojego adresu e-mail który został podany przy zakładaniu konta. Na podanego maila przyjdzie link z którego będzie można zmienić hasło na nowe.

Zamówienia

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia.
O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową bok@dimodo.pl lub telefonicznie  00244196 – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego DIMODO nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.
Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres bok@dimodo.pl maila z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie
„niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia
zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

Zamówienia złożone do godziny 11.00 wysyłane są tego samego dnia. Termin dostawy zamówienia jest uzależniony od przewoźnika paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem zazwyczaj są na drugi dzień od nadania przesyłki u klienta.

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 300 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone
na jednym zamówieniu.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać
dowolny adres dostawy – np. osoby, którą chcemy obdarować.

Obecnie oferujemy dostawę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy: Kurier DPD/Kurier
InPost/Paczkomaty InPost. Koszty dostawy widoczne są po umieszczeniu produktu w koszyku.

PŁATNOŚCI

Płatności on-line można dokonać w ciągu 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy
kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 7 dni roboczych,
jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

ZWROTY/ODSTĄPIENIA OD UMOWY / REKLAMACJE

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli
Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez
Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności
wielu rzeczy, które dostarczane są osobno (bądź też partiami/w częściach) termin ten wygasa po
upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba
trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy (bądź też
partii/części).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas przy pomocy
poczty elektronicznej, na adres bok@dimodo.pl bądź też listownie na adres: Sejneńska 60, 16-400
Suwałki z dopiskiem „reklamacja dimodo.pl” o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w
drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Nasz numer telefonu to +48 600 244 196.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy jest dostępny na naszej stronie.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą
wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia
nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W przypadku odstąpienia od umowy do 14 dni bez podawania przyczyny i zwrotu towaru Jako
konsument musisz zapłacić za przesyłkę zwrotną do sprzedającego. Natomiast my jako sprzedający –
wraz z pieniędzmi za przedmiot –zwracamy Ci koszt przesyłki w pierwszą stronę w wysokości równej
najtańszej przesyłce w ofercie.

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas produktu.

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu
zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był
przelew.

Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.
Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy
sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi
własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona
przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.
Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu wraz z dowodem zakupu, opisem przyczyny
reklamacji oraz roszczeniami reklamacyjnymi ze strony Kupującego.
UWAGA: Nie przyjmujemy reklamacji przesyłanych za pobraniem. Prosimy więc liczyć się z tym, że
taka przesyłka nie zostanie odebrana i w żadnym razie nie pokryjemy kosztów związanych z jej
wysłaniem. Przesyłki należy właściwie zabezpieczyć przed ich uszkodzeniem. Nieodpowiednie
zabezpieczenie towarów, ich zniszczenie lub zgniecenie na skutek niewłaściwego zapakowania może
być podstawą do odrzucenia reklamacji.
Adres do wysyłki: DIMODO ul. Sejneńska 60, 16-400 Suwałki
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o
niezasadności reklamacji.

Potrzebujesz pomocy?

Kontakt z nami

bok@dimodo.pl
tel. 600 244 196

www.dimodo.pl

Darmowa dostawa

za zakupy od 300 zł

Łatwy zwrot

do 14 dni

Wysyłka tego samego dnia

zamówienia złożone do godz. 11.00

100% bezpieczna transakcja

zabezpieczona certyfikatem SSL