Koszyk

Darmowa dostawa już od 300 zł

ZWROTY / ODSTĄPIENIA OD UMOWY / REKLAMACJE

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Prawo odstąpienia od umowy. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli
Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno (bądź też partiami/w częściach) termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy (bądź też partii/części).


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas przy pomocy
poczty elektronicznej, na adres bok@dimodo.pl bądź też listownie na adres: Sejneńska 60, 16-400
Suwałki z dopiskiem „reklamacja dimodo.pl” o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w
drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Nasz numer telefonu to +48 600 244 196.


Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy jest dostępny na naszej stronie.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą
wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy.


Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia
nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Co z kosztami przesyłki w przypadku odstąpienia od umowy?

W przypadku odstąpienia od umowy do 14 dni bez podawania przyczyny i zwrotu towaru Jako
konsument musisz zapłacić za przesyłkę zwrotną do sprzedającego. Natomiast my jako sprzedający –
wraz z pieniędzmi za przedmiot –zwracamy Ci koszt przesyłki w pierwszą stronę w wysokości równej
najtańszej przesyłce w ofercie.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas produktu.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu
zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był
przelew.

Reklamacje

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy
sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi
własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona
przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.
Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu wraz z dowodem zakupu, opisem przyczyny
reklamacji oraz roszczeniami reklamacyjnymi ze strony Kupującego.
UWAGA: Nie przyjmujemy reklamacji przesyłanych za pobraniem. Prosimy więc liczyć się z tym, że
taka przesyłka nie zostanie odebrana i w żadnym razie nie pokryjemy kosztów związanych z jej
wysłaniem. Przesyłki należy właściwie zabezpieczyć przed ich uszkodzeniem. Nieodpowiednie
zabezpieczenie towarów, ich zniszczenie lub zgniecenie na skutek niewłaściwego zapakowania może
być podstawą do odrzucenia reklamacji.


Adres do wysyłki: DIMODO ul. Sejneńska 60, 16-400 Suwałki
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o
niezasadności reklamacji.

Darmowa dostawa

za zakupy od 300 zł

Łatwy zwrot

do 14 dni

Wysyłka tego samego dnia

zamówienia złożone do godz. 11.00

100% bezpieczna transakcja

zabezpieczona certyfikatem SSL